Продавець Euro City Market розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
555 відгуків
Euro City Market
+380669776677
+380669776677
+380669776677
Viber;WhatsApp
+380674534334

Поширені питання

Я можу обміняти або повернути товар?

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ

  1. товар належної якості

Товар не має недоліків, і просто Вам не підійшов за кольором, розмірами, формою, розміром, фасоном.

Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ "ПРО захист прав споживачів" можлива тільки при дотриманні таких умов:

  1. з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі;
  2. товар, не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);
  3. збережено товарний вигляд, споживчі якості товару;
  4. є пломби, ярлики, накладна.

Це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизна, перо-пухові вироби, дитячі м'які та надувні іграшки (детальний перелік товарів, які не підлягають обміну, наведено ).

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахуванням вартості, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При поверненні грошей на товар розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві у день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей у цей день ― в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.

У разі обміну та повернення товару належної якості витрати на доставку товару ОПЛАЧУЄ ПОКУПЕЦЬ

Заміна товару на новий і Повернення грошей можливі при дотриманні всіх умов і процедури.

Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (повернення грошей), якщо:

  • з моменту покупки товару, не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
  • товар, що не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін);
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару.

Розглянемо другу ситуацію, коли товар не належної якості (виробничий брак).

2, Товар неналежної якості (виробничий брак)

Несправність виявилася перед початком використання товару.

  • Товар, не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, товар не вживався).
  • З дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня купівлі.

Ви звертаєтеся до нас з проханням замінити товар на новий. При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6 ст. 8 ЗУ "ПРО захист прав споживачів" становить 14 днів.

 

Как обменять или вернуть товар?

При получении товаров в отделении транспортной компании обязательно проверяйте его на наличие повреждений в присутствии представителей данной компании, так как перед отправкой мы тщательно(!) проверяем весь товар на наличие повреждений и страхуем отправляемый товар.

При обнаружении повреждений в отделении транспортной компании составляйте акт (в присутствии сотрудника почты) и требуйте у компании перевозчика возмещения ущерба.

Также, проверяйте получаемый Вами товар на почте на такие критерии:

Тот ли товар Вам пришел, который Вы заказывали.

Комплектацию товара.

Правильність забарвлення, розміру товару.

Працездатність товару.

УВАГА!!!

Транспортні компанії і магазин не приймає претензій, якщо ви не перевірили товар при отриманні на відділенні пошти.

Якщо при отриманні товару на відділі пошти, Вами виявлений шлюб або несправність одержуваного товару, а також будь-яка з умов обміну товару, то виконуйте, нижче наведеної інструкції з обміну або повернення товару.

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРУ

Зв'язуєтеся з нашим менеджером за телефонами (наведеним на сайті) висловлюєте бажання на повернення/обмін товару, пояснюєте причину, і після підтвердження менеджером – оформляєте повернення/обмін.

Якщо повернення пов'язаний з несправністю товару, відправляєте нам на пошту лист з фото та описом причини повернення.

В обох випадках повернення: додаєте копію паспорта (перша сторінка), документ, який підтверджує отримання і оплату товару (експрес-накладна, чек, квитанція).

Відправляєте товар поштою разом з усіма перерахованими вище документами, за адресою і на ім'я кур'єра, якого Вам підкаже менеджер.

Товар слід упакувати в пакувальну коробку, щоб уникнути пошкоджень, з дотриманням товарного виду товару. Відправка повинна бути оформлена звичайною посилкою без післяплати.

Повернення коштів відбувається після отримання нами Вашої посилки і перевірки всіх документів, що додаються

ОПЛАТА ПОВЕРНЕНОГО ТОВАРУ

Якщо товар повертається унаслідок виробничого браку, то всі витрати бере на себе КОМПАНІЯ.

Якщо товар повертається належної якості, то витрати покриває ПОКУПЕЦЬ:

ОФОРМЛЯЮЧИ ЗАМОВЛЕННЯ НА НАШОМУ САЙТІ, ВИ ПРИЙМАЄТЕ УМОВИ РОБОТИ НАШОГО МАГАЗИНУ І ПРЕТЕНЗІЙ НЕ МАЄТЕ.

Відповідно до законодавства України існують дві ситуації, в яких Ви можете повернути куплений у нас товар: